سایت فوتسال پلنت اعلام کرد

سرمربی شیرازی فوتسال کشور در جایگاه سوم جهان قرار گرفت

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران به عنوان سومین سرمربی برتر جهان انتخاب شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، دقایقی پیش سایت فوتسال پلنت برترین‌ مربی رشته فوتسال جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی را اعلام کرد که محمد ناظم‌الشریعه با ۴۴۶ رأی به‌ عنوان سومین سرمربی برتر دنیا انتخاب شد و ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا با ۷۴۵ رأی در رده نخست قرار گرفت.

همچنین در این رأی‌گیری، فوتسال کشورمان در ۵ بخش بهترین تیم ملی، بهترین بازیکن، بهترین درواز‌ه‌بان و بهترین بازیکن جوان نیز نماینده داشت.

طبق اعلام سایت فوتسال پلنت در بخش بهترین بازیکن جوان، توحید لطفی از ایران با ۳۱۰ رأی در جایگاه ششم ایستاد و آنتونیو فرناندو از اسپانیا با ۶۰۷ رأی اول شد.

در بخش بهترین دروازه‌بان، علیرضا صمیمی با ۲۱۲ رأی در رده هفتم و سپهر محمدی با ۱۷۸ رأی در رده هشتم قرار گرفتند. در این بخش پاکو سدانو کهنه کار از اسپانیا با ۶۳۹ رأی به‌عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شد.

در بخش بهترین تیم ملی جهان، تیم ملی فوتسال کشورمان با ۴۷۱ رأی به‌ عنوان چهارمین تیم برتر جهان معرفی شد و برزیل با ۶۸۱ رأی بهترین تیم جهان را از آن خود کرد.

در بخش بهترین بازیکن فوتسال جهان نیز حسین طیبی با ۲۹۹ رأی به‌عنوان پنجم رسید و در این بخش ریکاردینیو پرتغالی با ۹۱۷ رأی برای پنجمین بار اول شد.