اهدای احکام اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک

نشست کمیسیون کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
image_pdfimage_printچاپ خبر

نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک با حضور دبیر اجرایی این کمیته برگزار شد.

در این نشست که به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، کمال جوانمرد (دبیر اجرایی)، مجید نیری (مسئول حوزه ریاست) و منیر سبحان پرست (کارشناس معاونت ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک) حضور داشتند و زهرا نعمتی، صادق بیگدلی، صادق کلهر و غلامرضا رحیمی به‌صورت حضوری و سمیرا ارم، جواد حردانی و سجاد محمدیان نیز به‌صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

از مصوبات این نشست می‌توان به نهایی کردن آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران اشاره کرد که مقرر شد این نسخه نهایی جهت تأیید به هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ارجاع شود. اقدامات انجام شده درباره پیگیری صندوق قهرمانان و نیز ارائه پیشنهادات و نظرات مرتبط با بازیهای پاراآسیایی هانگژو نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. در پایان زهرا نعمتی به‌عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران و صادق بیگدلی، صادق کلهر و غلامرضا رحیمی به‌عنوان اعضای این کمیسیون، احکام خود را از جوانمرد دریافت کردند.

کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک مقرر است که به‌صورت فصلی تشکیل جلسه دهد و با توجه به در پیش بودن بازیهای پاراآسیایی هانگژو، نشست بعدی این کمیسیون طی دو هفته آتی برگزار خواهد شد.