حامد حدادی: خداحافظی از تیم‌ملی تصمیم سختی بود اما یک روز باید می‌رفتم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: خداحافظی از تیم ملی تصمیم سختی بود، اما به هرحال یک روز باید می‌رفتم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حامد حدادی پس از خداحافظی از تیم ملی در صحبت‌هایی اظهار داشت: بعد از ۲۰، ۲۵ سال که برای تیم ملی بازی کردم، تصمیم سختی را گرفتم. هم تیمی هایم از این تصمیم خبر داشتند، اما خودم تا آخرین لحظه دو دل بودم که این کار را بکنم یا نه که سرانجام این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: تصمیم خیلی سخت و سنگینی بود، چون هم بسکتبال را دوست دارم و هم تیم ملی را. دوست داشتم همیشه تیم ملی نتیجه بگیرد. به هرحال باید یک روز این اتفاق می‌افتاد و امروز و فردا هم نداشت. ما می‌آییم و می‌رویم، اما تیم ملی می‌ماند.

اسطوره بسکتبال گفت: جوانان در تیم ملی هستند و امیدوارم من، مردم و مسوولین صبور باشیم تا آن‌ها به تجربه‌های خوبی برسند. آن‌ها راه طولانی پیش رو دارند، چون تورنمنتی ندیده اند. کاری شروع شده و جامعه بسکتبال باید صبور باشند.

حدادی همچنین در صحبت‌هایی در نشست خبری اظهار داشت: من یک تجربه طولانی مدت در تیم ملی ایران داشتم و از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۳ همه توانم را برای تیم ملی گذاشتم. حتی موقعی که خیلی آماده نبودم هم برای تیم ملی بازی کردم. تلاش من برای این بود که باعث پیشرفت خودم و تیم ملی ایران شوم. من خوبم، اما ناراحتم که تیم ملی و بسکتبال را تنها می‌گذارم.

وی ادامه داد: من بهترین آرزو‌ها را برای تیم ملی دارم، زیرا ما استعداد‌های خوبی داریم، اما نباید بهانه بیاوریم. بازیکنان ما تجربه زیادی در جام جهانی نداشتند و بعضی بازیکنان به کار بیشتر نیاز دارند. من ۴ جام جهانی را تجربه کردم و در ابتدا مثل یکی از این بازیکنان جوان تیم بودم.