تیم هندبال قم سال گذشته، پدیده لیگ برتر بود اما...

سرمربی تیم هندبال بانوان پویان: تنها به فکر ماندن درلیگ برتر هستیم

زهرا احمدی نیا دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایپنا افزود : تیم هندبال قم سال گذشته، پدیده لیگ برتر بود و ظرفیت قهرمانی را در این تیم می دیدم اما متاسفانه امسال به دلیل نبود اسپانسر، دچار مشکلات مالی شدیدی هستیم. وی ادامه داد: لیگ برتر هندبال حدود 6 ماه به […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

زهرا احمدی نیا دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایپنا افزود : تیم هندبال قم سال گذشته، پدیده لیگ برتر بود و ظرفیت قهرمانی را در این تیم می دیدم اما متاسفانه امسال به دلیل نبود اسپانسر، دچار مشکلات مالی شدیدی هستیم.
وی ادامه داد: لیگ برتر هندبال حدود 6 ماه به طول می انجامد و تیم نیاز به هزینه های جاری زیادی برای حضور در این رقابت ها دارد.
احمدی نیا بیان داشت: برخلاف سایر تیم های لیگ برتری مانند ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی و غیره که تحت حمایت شرکت های صنعتی و بخش خصوصی و دولتی هستند و همه تمرکز کادرفنی آنها به مسائل فنی است اما کادر فنی تیم هدف پویان قم علاوه بر مسائل فنی، باید به امور غیرفنی تیم نیز توجه کند و دغدغه داشته باشد.
سرمربی تیم هندبال هدف پویان قم یادآورشد: سال گذشته که 10 بازی داشتیم، لیگ برتر را با 800 میلیون ریال تمام کردیم اما امسال که 14 بازی باید انجام دهیم، تاکنون تنها 100میلیون ریال در اختیار داشته ایم، علاوه بر اینکه 140 میلیون ریال باید به عنوان ورودی تیم به فدراسیون بپردازیم.
احمدی نیا با اشاره به اینکه تنها انگیزه کادر فنی و بازیکنان هدف پویان خدمت به شهر مقدس قم است، گفت: اگر تاکنون در رقابت ها حضور داشته ایم به خاطر تعصبی است که به شهرمان داریم و اگر این ارتباط قلبی بین مربی و بازیکنان نبود، شاید شرایط تیم به گونه ای دیگر رقم می خورد.
وی اضافه کرد: با وجودی که خود و بازیکنانم هیچ دستمزی را دریافت نمی کنیم اما مانند یک خانواده و با صمیمیت برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.
احمدی نیا با اشاره به آینده تیم هدف پویان قم در لیگ برتر هندبال گفت: ما با وجود مشکلات مالی، تمام تلاش خود را به کار می گیریم و اگر خدای ناکرده تیم نتواند به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند به طور حتم مسئولانی که می توانستند به این تیم کمک کنند و این کار را انجام ندادند، مقصر هستند.
سرمربی تیم هندبال بانوان قم با قدردانی از حضور تماشاگران در سالن مسابقه برای تشویق تیم هدف پویان گفت: با وجودی که سالن محل برگزاری مسابقات در جای نامناسب قرار دارد اما حضور بیش از 200 تماشاگر، ما را شوکه می کند.
احمدی نیا بیان داشت: از مسئولان می خواهم برای این که روند حضور تماشاگران در سالن مسابقه تسهیل تر شود، سالن شهید حیدریان را در زمان مسابقات در اختیار ما قرار دهند.
وی اظهار داشت: به طور حتم ما تمام تلاش خود را از نظر فنی به کار می گیریم تا تیم موفق شود، ولی مسئولان ما را تنها نگذارند.
احمدی نیا در پایان از استانداری قم، اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسئولانی که به نوعی این تیم را حمایت و پشتیبانی می کنند، تشکر کرد.
تیم هندبال بانوان هدف پویان قم پدیده لیگ برتر بانوان در سال 1394، امسال با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند. این تیم در حالی 2 بازی گذشته خود را مغلوب حریفان شد که تکلیف حضور آن در لیگ برتر، تنها یک هفته قبل از آغاز مسابقات مشخص شد و زمان تمرین و آماده سازی را نیز به طور کامل از دست داد.