رضایی: از قطع همکاری دبیر و درستکار شوکه شدم/ در جریان نیستم چه اتفاقی افتاده است

علیرضا رضایی، سرمربی سابق تیم کشتی آزاد امید کشورمان گفت: با توجه به اینکه پژمان درستکار و علیرضا دبیر دوستان قدیمی بودند، از قطع همکاری آنها شوکه شدم.
image_pdfimage_printچاپ خبر

علیرضا رضایی، سرمربی سابق تیم کشتی آزاد امید کشورمان گفت: با توجه به اینکه پژمان درستکار و علیرضا دبیر دوستان قدیمی بودند، از قطع همکاری آنها شوکه شدم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، وی درباره تغییر ایجاد شده در رأس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهارداشت: به پژمان عزیز خسته نباشید می‌گویم. او سه سال برای این تیم زحمت کشید، هم خودش و هم همکارانش. به محسن کاوه هم تبریک می‌گویم و برای خودش و همکارانش آرزوی موفقیت دارم. انشاءالله که بتوانند از تمام موجودیت کشتی کشور در مسابقات گزینشی المپیک و بازیهای المپیک استفاده کرده و بهترین نتایج را کسب کنند.

رضایی درباره اینکه قطع همکاری علیرضا دبیر و پژمان درستکار در این مقطع غیرمنتظره به نظر می‌رسید، خاطرنشان کرد: در جریان نیستم که چه اتفاقی افتاده است؛ من هم شوکه شدم. در هرصورت هیچکدام از دو طرف هنوز صحبتی در این خصوص نداشته‌اند اما آنها دو دوست قدیمی بودند و حتماً خیریتی در این کار بوده است، ضمن اینکه در کار اختلاف‌نظر اجتناب‌پذیر است.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن در پاسخ به این سؤال که در فاصله ۹ ماه مانده به بازیهای المپیک پاریس، وضعیت کشتی ناامیدکننده به نظر نمی‌رسد؟، گفت: نه، چرا باید ناامید باشیم؟ باید حرکت کنیم، خداوند هم پاداش می‌دهد. خود خدا هم می‌گوید، از تو حرکت از من برکت. ما باید تلاش‌ کنیم و بهترین تصمیمات و عملکرد را داشته باشیم تا به کسب بهترین نتیجه منجر شود. من فقط برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما از پیروزیها لذت می‌بریم و افتخار می‌کنیم که کشتی موفق عمل کند.

نفر سوم سنگین وزن جهان در سال ۲۰۰۳ همچنین درباره تیم شرکت‌کننده تهران در مسابقات قهرمانی کشور و اینکه آیا همه مدعیان و چهره‌های شاخص کشتی تهران به ساری خواهند رفت یا خیر، تصریح کرد: شاید همه نباشند و با تیمی جوان به مسابقات خواهیم آمد. میانگین تیم ما جوان خواهد بود. این بچه‌ها باید کشتی تهران را بسازند و سرمایه‌گذاری ما بلندمدت باشد. تمام سعی ما همین است که به این جوانها میدان دهیم تا بتوانند کشتی بگیرند. بچه‌هایی که مدعی شدند، میدانهای متعدد دیدند که همین منجر به پختگی کشتی آنها شد.

سرمربی تیم بزرگسالان کشتی تهران در خاتمه یادآور شد: وظیفه ماست به کشتی شهرمان کمک کنیم. این کوچک‌ترین کاری است که از دست من برمی‌آید، هر چند اینجا هم باید جوانها بیایند و مربیگری کنند البته من هنوز در کار مربیگری جوانم اما به هرحال باید به دیگر مربیان هم میدان داد که باتجربه شوند.