نگاهی به ادامه بازیهای هفته چهاردهم لیگ برتر

اولین برد استقلال خوزستان و تداوم روزهای تلخ ساکت

قعرنشین جدول لیگ برتر فوتبال توانست 3 امتیاز دیدار با مس رفسنجان را در خانه خود حفظ کند و به بقاء در لیگ برتر امیدوار بماند.
image_pdfimage_printچاپ خبر

قعرنشین جدول لیگ برتر فوتبال توانست ۳ امتیاز دیدار با مس رفسنجان را در خانه خود حفظ کند و به بقاء در لیگ برتر امیدوار بماند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، ۲ دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به‌صورت همزمان برگزار شد که نتایج این بازیها به شرح زیر است:

* نساجی مازندران ۲ – هوادار ۲

گلها: امیرمهدی جانملکی (۷۹) و حسین زامهران (۸۹) برای نساجی و محمد میری (۸) و کریم اسلامی (۴+۴۵) برای هوادار

اخطار: حسین زامهران و علا عباس برای نساجی و محمد میری، یونس شاکری، داریوش شجاعیان و علیرضا حقیقی از هوادار – اخراج: امیرمهدی جانملکی از نساجی

* استقلال خوزستان ۲ – مس رفسنجان یک

گلها: محمود مطلق‌زاده (۱+۴۵) و علیرضا کاظمی (۸۵) برای استقلال خوزستان و میثم تیموری (۷۴) برای مس

اخطار: محمود مطلق‌زاده از استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که در شرایطی بحرانی قرار داشت و موفق به کسب پیروزی نشد، اولین برد خود را در لیگ بیست‌وسوم به دست آورد. آبی‌های اهوازی امتیازات خود را به عدد هشت رساندند و البته همچنان قعرنشین ماندند. شاگردان ساکت الهامی در مس رفسنجان نیز که پنجمین شکست متوالی خود را تجربه کردند با ۱۴ امتیاز در رده دهم ماندنی شدند.

هوادار که هنوز به‌صورت رسمی سرمربی ندارد، پس از سه هفته بالاخره امتیاز گرفت و با ۱۱ امتیاز در رتبه دوازدهم باقیماند. مسعود شجاعی که قرار است به‌زودی روی نیمکت هوادار بنشیند، این بازی را از روی سکوها تماشا می‌کرد. از سوی دیگر نساجی که از شکست در این مسابقه گریخت، در غیاب سرمربی خود یعنی لوکاس آلکاراس ۱۰ امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم باقیماند.

همچنین بازی تیمهای پیکان و فولادخوزستان بدون گل مساوی به پایان رسید.