نیواورلینز ترمز مینه سوتا را کشید

رقابتهای بسکتبال NBAبامداد امروز با برگزاری چندین دیدار ادامه یافت .

image_pdfimage_printچاپ خبر

در ادامه دور گروهی این مسابقات،مینه سوتا تیمبر وولوز صدرنشین کنفرانس غرب،۱۱۷- ۱۰۶ مغلوب نیو اورلینز  پلیکانز شد . در این دیدار آنتونی ادرواردز گارد مینه سوتا با کسب ۳۵ امتیاز ستاره میدان بود اما نتوانست مانع شکست تیمش شود .

در دیگر دیدار مهم امروز میلواکی باکس تیم رده دومی کنفرانس شرق ۱۴۲-۱۳۰ مغلوب ایندیانا پیسرز شد تایریس هالیبرتون  گارد ایندیانا با کسب ۳۱ امتیاز ستاره میدان بود اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

و اوکلهاما ساندرتیم رده دومی کنفرانس  غرب  ۱۴۱-۱۳۸ مغلوب آتلانتا هاوکس شد .

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

کلیولند کاوالیرز ۱۴۰- ۱۰۱ واشنگتن ویزاردز 

هیوستون راکتس ۱۱۲- ۱۰۱ بروکلین نتس 

ممفیس گریزلیز ۱۱۱- ۱۱۶ تورنتو رپترز

دالاس ماوریکس ۱۲۶ – ۹۷ پورتلند تریل بلیزرز 

یوتا جاز ۱۵۴ – ۱۴۸ دترویت پیستونز 

ساکرامنتو کینگز ۱۳۸ – ۱۳۵ اورلاندو مجیک

لس آنجلس لیکرز ۹۶  – ۱۱۰ میامی هیت 

این رقابتها بامداد فردا با برگزاری دو دیدار ادامه خواهد یافت . در جدول بسکتبال حرفه ای ان بی ای در کنفرانس شرق تیم های بوستون سلتیکس با ۲۶ برد و ۷ باخت در صدر است و تیم های میلواکی باکس با ۲۴ برد و ۱۰ باخت و فیلادلفیا سونی سیکسرز با ۲۳ برد و ۱۰ باخت دوم و سوم و میامی هیت با ۲۰ برد و ۱۴ باخت چهارم هستند.در کنفرانس غرب تیم های مینه سوتا یونایتد با ۲۴ برد و ۹ باخت صدرنشین ماند و تیم های اوکلاهماسیتی تاندر با ۲۳ برد و ۱۰ باخت دوم ، دنور ناگتس با ۲۴ برد و ۱۱ باخت سوم و لس آنجلس کلیپرز با ۲۱ برد و ۱۲ باخت چهارم هستند.در پائین جدول تیم دیترویت پیستونز با ۳ برد و ۳۱ باخت ضعیف ترین عملکرد را دارد و تعداد باخت های این تیم رکورد جدید تاریخ ان بی ای برای یک فصل است.در این دوره برای نخستین بار جام میان فصل برگزار شد که با قهرمانی تیم لس آنجلس لیکرز به پایان رسید.