پیروزی قاطع مقابل سنگاپور؛ تنیس روی میز ایران در آستانه کسب سهمیه المپیک

تیم ملی تنیس روی میز ایران با شکست سنگاپور به مرحله یک‌هشتم نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴ صعود کرد و تنها یک مسابقه دیگر تا گرفتن سهمیه المپیک پاریس فاصله دارد.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ؛ در نخستین روز از مرحله ی حذفی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در بوسان کره جنوبی، تیم ملی مردان ایران به مصاف سنگاپور رفت و با ارائه یک بازی خیره کننده توانست مقتدرانه ۳ بر صفر سنگاپور را شکست دهد و به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا صعود کند.
در نخستین بازی نیما عالمیان با نتیجه ۳ بر ۱ از سد پانگ کویین گذشت، در دومین بازی نوشاد عالمیان نفر ۵۱ رتبه بندی دنیا توانست ۳ بر صفر کوییک ایزاک نفر ۵۵ رتبه بندی دنیا را از پیش رو بردارد و در سومین مسابقه تیمی امیرحسین هدایی در مصاف با چو ژو یو کلارنس با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید تا در مجموع ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این دیدار شود و یک گام به المپیک نزدیک تر شود.
مردان تنیس روی میز ایران برای اولین صعود در تاریخ و کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس به مصاف تیم پرافتخار آلمان خواهند رفت و در صورت پیروزی ضمن صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهد کرد.
تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با ترکیب نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی و متین حیدری و با هدایت جمیل لطف الله نسبی در مسابقات تیمی قهرمانی جهان حاضر است.