نشست خبری دومین دوره مسابقات المپیاد نوجوانان؛

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان تهران: ورزش تهران پشتوانه ورزش ملی است

در حاشیه نشست خبری دومین دوره مسابقات الپیاد ورزشی نوجوانان استان تهران پیام نظر مشاور و مدیر  روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان استان تهران گفت:برگزاری این نوع مسابقات میتواند پشتوانه بزرگی برای ورزش ملی در رشته های مختلف محسوب شود. نظر گفت: توجه رسانه ها به ورزش استان تهران  علاوه بر تاثیرگذاری، افزایش […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

در حاشیه نشست خبری دومین دوره مسابقات الپیاد ورزشی نوجوانان استان تهران پیام نظر مشاور و مدیر  روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان استان تهران گفت:برگزاری این نوع مسابقات میتواند پشتوانه بزرگی برای ورزش ملی در رشته های مختلف محسوب شود.

نظر گفت: توجه رسانه ها به ورزش استان تهران  علاوه بر تاثیرگذاری، افزایش سطح سلامت در جامعه می تواند کمک شایانی در ایجاد گرایش عمومی به ورزش را در کل استان بوجود آورد.

وی در ادامه افزود:تعامل رسانه ها با اداره ورزش و جوانان استان تهران میتواند باعث بروز استعداد های ورزشی در رشته های مختلف شود و به نوعی نگاه رسانه ها میتواند به ورزش تهران همانند ورزش ملی باشد.

نشست خبری دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی نوجوانان استان تهران هم اکنون با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ، مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات  اداره کل ورزش و جوانان تهران در حال برگزاری می باشد.