قیمت ماشین لباسشویی دوو

قیمت ماشین لباسشویی دوو بهترین انتخاب برای شما در زمینه ماشین لباسشویی میتونه خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی دوو باشه. داشتن ماشین لباسشویی دوو میتونه شمارو کاملا راضی کنه و همه نیازاتونو در ای…

image_pdfimage_printچاپ خبر

بهترین انتخاب برای شما در زمینه ماشین لباسشویی میتونه خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی دوو باشه. داشتن ماشین لباسشویی دوو میتونه شمارو کاملا راضی کنه و همه نیازاتونو در این زمینه جواب بده. البته لازمه قبل از اینکه برای خرید این دستگاه اقدام کنین، یه سری چیزارو در مورد مشخصات ماشین لباسشویی دوو بدونید تا دستگاهی متناسب با شرایطتون بخرید. همچنین بهتره از عواملی که روی قیمت ماشین لباسشویی دوو اثر میذارن اطلاع داشته باشین. در این صورت میتونید یک فروشگاه مناسب برای خرید ماشین لباسشویی دوو انتخاب کنید و سفارش خودتونو به ثبت برسونید. پیشنهاد ما اینه که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با تمام مواردی که لازمه شما در این زمینه بهش توجه داشته باشین، آشنا بشیم.

عوامل موثر روی قیمت ماشین لباسشویی دوو

قیمت لباسشویی دوو تحت تاثیر عوامل متنوعی قرار داره. به طور کلی فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت این دستگاه ها نقش دارن که در این بین میتونیم به مواردی که در ادامه آوردیم، اشاره کنیم:

مدل ماشین لباسشویی دوو

شرکت دوو تولیدات زیادی در زمینه ماشین لباسشویی داره که هرکدوم از این مدل ها، امکانات و قابلیت های مخصوص به خودشونو دارن. طبیعیه که هرچقدر امکانات یه مدل بیشتر باشه، قیمت بالاتری هم داره. پس اولین عاملی که روی قیمت ماشین لباسشویی اثر میذاره، نوع و مدل اون هستش.

سال ساخت

عامل بعدی، سال تولید ماشین لباسشویی دوو هست که نشون میده از چه تکنولوژی برای ساخت این دستگاه استفاده شده. طراحی تولیدات جدید این شرکت بروزتر هستش و از فناوری های روز دنیا در اون استفاده شده.

پس شرکت دوو در ازای این نوع تولید، از مشتریان خود پول بیشتری دریافت میکنه. یعنی هرچقدر سال تولید دستگاه به زمان حال نزدیک تر باشه، قیمت ماشین لباسشویی دوو بیشتر میشه.

ظرفیت ماشین لباسشویی دوو

شرکت دوو برای کاربری های مختلف، ظرفیت های متفاوتی تولید کرده. در این زمینه لازمه بدونید که با بالا رفتن حجم و ظرفیت ماشین لباسشویی، قیمت اون هم بیشتر میشه.

اگر شما خانواده دو یا سه نفره دارین، میتونید از ظرفیت های پایین ماشین لباسشویی استفاده کنید که قیمت کمتری دارن. اما خانواده های پرجمعیت لازمه هزینه بیشتری رو برای خرید ماشین لباسشویی کنار بذارن تا بتونن لباسشویی با ظرفیت بالا بخرن تا نیاز اونهارو جوابگو باشه. در بین ظرفیت های مختلف، لباسشویی ۸ کیلویی دوو یکی از پرفروش ترین ظرفیت ها محسوب میشه که میتونه پیشنهاد خوبی برای خانواده های پرجمعیت باشه.

محل خرید ماشین لباسشویی دوو

فروشگاه های مختلف سودهای متفاوتی رو برای خودشون در نظر میگیرن که این موضوع باعث میشه قیمت ماشین لباسشویی دوو در فروشگاه های مختلف فرق داشته باشه.

یعنی شما قیمت یک دستگاه رو از یک فروشگاه می پرسید و به شما قیمتی رو اعلام میکنه؛ اما وقتی به یک فروشگاه دیگه مراجعه می کنید، قیمت متفاوتی رو برای همون دستگاه از فروشنده میشنوید. برای همین لازمه که حواستون به انتخاب فروشگاه معتبر باشه تا بتونید با بهترین قیمت خرید خودتونو انجام بدید.

خرید عمده

یکی دیگه از عواملی که روی قیمت لباسشویی دوو اثر میذاره، خرید عمده این دستگاه هاست. اگر سفارش شما شامل تعداد قابل توجهی ماشین لباسشویی باشه، این موضوع باعث میشه قیمت هر دستگاه برای خرید کاهش پیدا کنه. این قابلیت به فروشنده ها کمک می‌ کنه تا بتونن ماشین لباسشویی دوو رو با قیمت کمتری نسبت به مصرف کننده خریداری کنن. این افراد در ادامه میتونن سود خودشونو به قیمت اصلی اضافه کنن و از طریق فروش دستگاه به مشتری، درآمدزایی داشته باشن.

خرید قسطی لباسشویی دوو

فاکتور بعدی، خرید اقساطی ماشین لباسشویی هستش که با توجه به اینکه در این نوع فروش، مقداری سود به قیمت اصلی ماشین لباسشویی اضافه میشه، در واقع شما دستگاه رو با قیمت بالاتری میخرید. اما به دلیل اینکه این پول در طی باره زمانی طولانی مدت پرداخت میشه، هزینه اولیه کمتری در مقایسه با خرید نقد برای شما داره.

نکات مهم در خرید لباسشویی دوو

برای اینکه در بین انواع ماشین لباسشویی دوو، بهترین انتخاب رو داشته باشین، بهتره به نکات زیر توجه کنین:

  • به برچسب انرژی دستگاه دقت کنین.‌ برای صرفه جویی در مصرف انرژی، بهتره لباسشویی رو خریداری کنید که حداقل های لازم رو در این زمینه داشته باشه. پس بهتره سطح مصرف انرژی دستگاه A+ یا بالاتر باشه.
  • بعضی از ماشین های لباسشویی صدای زیادی دارن و برای مصرف در آپارتمان های مسکونی انتخاب خوبی نیستن. پس موقع خرید به میزان صدای دستگاه هم توجه داشته باشین.
  • ممکنه یک فروشگاه نامعتبر در زمینه قیمت ماشین لباسشویی دوو نرخ خیلی کمی داشته باشه که بهتره بدونید هیچ ارزونی بی دلیل نیست و این دستگاه احتمالا اصل نیست و تقلبی هستش.
  • درمورد وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن بشید. این موضوع باعث میشه اگه دستگاه بعدا با خرابی مواجه بشه شما به راحتی بتونید از خدمات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید.

مزایای خرید از فروشگاه اعتماد کالا

اگر برای خرید ماشین لباسشویی دوو از خدمات فروشگاه اعتماد کالا استفاده کنید، میتونید از مزایای این مجموعه بهره مند بشید که شامل موارد زیر هستش:

  • اعتماد کالا بهترین قیمت ماشین لباسشویی دوو رو در بازار ارائه میده.
  • فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا برای مشتریان، امکان خرید اقساطی رو در نظر گرفته و شما می تونید از این قابلیت استفاده کنین.
  • تمام لوازم خانگی این فروشگاه اورجینال هستن و خیال شما از طریق خرید از اعتماد کالا، کاملا راحت میشه.
  • یکی از مزیت های خرید از اعتماد کالا فروش به قیمت عمده و همکاری برای مصرف کنندگان هستش، یعنی مصرف کنندگان هم می تونن یک دستگاه ماشین لباسشویی رو به قیمت عمده از طریق این فروشگاه خریداری کنن.
  • این امکان برای مشتری ها وجود داره که در تهران دستگاه رو درب منزل تحویل بگیرن و بعد هزینشو به صورت در محل پرداخت کنن. البته فقط پرداخت در تهران درب محل امکان پذیره.
  • با استفاده از خدمات اعتماد کالا امکان خرید به صورت اینترنتی و حضوری وجود داره.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در این مقاله به نکات مهم در زمینه خرید ماشین لباسشویی دوو و عوامل موثر در قیمت ماشین لباسشویی دوو، اشاره کنیم. الان شما مطلع هستین که بهتره قبل از خرید این دستگاه به مواردی مثل نوع ماشین لباسشویی، قابلیت های این دستگاه، ظرفیت دستگاه و سال تولید توجه داشته باشین.

همچنین انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید ماشین لباسشویی دوو، اهمیت زیادی داره. ما در اعتماد کالا امکان خرید به صورت نقد و اقساط رو برای شما فراهم کردیم. در صورتی که در این زمینه سوالاتی دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشین.