پایان دوره آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی

انجمن گردشگری ورزشی اقدام به برگزاری دوره آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی نمود که این دوره با موفقیت به کار خود پایان داد .  به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، یکدوره آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی ( سطح 3 ) از تاریخ 3 الی 8 مرداد در محل انجمن […]

image_pdfimage_printچاپ خبر
انجمن گردشگری ورزشی اقدام به برگزاری دوره آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی نمود که این دوره با موفقیت به کار خود پایان داد . 
به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، یکدوره آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی ( سطح 3 ) از تاریخ 3 الی 8 مرداد در محل انجمن گردشگری ورزشی برگزارشد.
در این دوره ، شرکت کنندگان به فراگیری روش برگزاری اردوهای تخصصی گردشگری ورزشی برای عموم مردم و خانواده ها ، بشکل تئوری و عملی پرداختند.

این دوره به مدرسی رضا خوش سرور ( رئیس انجمن گردشگری ورزشی )، شرمین جباریان ( نایب رئیس انجمن گردشگری ورزشی ) و و رضا نصرالهی ( مسئول کمیته آموزش انجمن گردشگری ورزشی ) برگزار شد . 

رضا خوش سرور ( رئیس انجمن گردشگری ورزشی ) در خصوص برگزاری این دوره اظهار داشت : مهمترین اصل در هر کاری امر آموزش است و انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی همواره به این مهم ، توجه خاص دارد زیرا اگر آموزش بشکل صحیح انجام نپذیرد ما نمیتوانیم منتظر بازخورد مناسب و بهینه باشیم.

وی گفت : هدف ما از برگزاری این دوره ها پرورش راهنمایان متخصص در حوزه گردشگری ورزشی است و ما به راهنمایان آموزش میدهیم که چگونه همراه با گردش به امر اجرای ورزش های همگانی ( در جهت ایجاد سلامت جسمی و روحی ) و همچنین توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست بپردازند.

خوش سرور اضافه کرد : روش اجرای ما در برگزاری اردوهای گردشگری ورزشی با برگزاری تورهای تفریحی ( در آژانس های گردشگری ) و حتی کاروان های زیارتی ( در دفاتر خدمات زیارتی ) کاملا متفاوت است و بسیار خرسندیم که بسیاری از مدیران عامل آزانس ها ، تور لیدرهای طبیعت گردی ، فارغ التحصیلان رشته جهانگردی و … در این دوره های ما شرکت می نمایند و در این دوره ها به فراگیری موارد تخصصی و نوین حوزه گردشگری ورزشی می پردازند.