آلیو سیسه باعث از دست رفتن مو‌های کی روش شد!

آلیو سیسه باعث شد کارلوس کی روش موهایش را از دست بدهد!

image_pdfimage_printچاپ خبر

آلیو سیسه پس از تساوی یک بر یک دیدار تیم‌های ایران و سنگال، اظهار داشت: باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و به بازیکنانم می‌گویم باید روی کارآیی تیم کار کنید. استفاده از فرصت‌ها کلید گم شده سنگال است. بازیکنانی داریم که می‌توانند گل بزنند.

او درمورد کسب اطلاعاتش از ترکیب تیم ملی سنگال در این بازی دوستانه، توضیح داد: اگر حریف مدافعان بیشتری داشته باشد، باید کار‌های ترکیبی، کیفیت فنی و انتخاب‌های درستی داشته باشید. سبک بازی سنگال مشکلی نداشت و دیدار جالب توجهی دیدیم، اما باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. با مقایسه فرصت‌های گلزنی تیم ما و ایران می‌بینید، می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم.

سرمربی سنگال درمورد کار دشوار بازیکنان برای رسیدن به ترکیب این تیم، گفت: امروز بازیکنانی مثل مانه، دیاتا و دیا را در اختیار داشتیم. رقابت زیادی میان بازیکنانم وجود دارد. تلاش می‌کنیم تیم متوازنی داشته باشیم تا از اعتبار سنگال در جام جهانی دفاع کنیم. همه بازیکنانم شایسته حضور در جام جهانی هستند و قطعاً افرادی از انتخاب من خوشحال یا ناراحت می‌شوند.

سیسه درباره گفت و گوی خود با کارلوس کی‌روش پس از اتمام بازی، عنوان کرد: کی‌روش گفت من سبب شده‌ام موهایش را از دست بدهد! ملاقات با او خوشحال‌کننده است، زیرا مربی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود و از مربیانی است که باید به او امیدوار بود.