تصمیمات ناطق وتو می شود؟

استارت تغییرات در فدراسیون بوکس

سرپرست فدراسیون بوکس از تغییرات در روند تصمیم گیری در این فدراسیون خبر می دهد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، بعد از ۲۸ سال مدیریت در فدراسیون بوکس بالاخره احمد ناطق نوری تصمیم به کناره گیری گرفت و وزیر ورزش در حکمی افشین داوری رییس سابق فدراسیون دوومیدانی و سرپرست سابق فدراسیون ناشنوایان را […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

سرپرست فدراسیون بوکس از تغییرات در روند تصمیم گیری در این فدراسیون خبر می دهد.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، بعد از ۲۸ سال مدیریت در فدراسیون بوکس بالاخره احمد ناطق نوری تصمیم به کناره گیری گرفت و وزیر ورزش در حکمی افشین داوری رییس سابق فدراسیون دوومیدانی و سرپرست سابق فدراسیون ناشنوایان را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس برگزید.
با توجه به اینکه برخی تصمیمات فدراسیون مورد انتقاد اهالی این رشته بود، سراغ سرپرست جدید این فدراسیون رفتیم و درباره تغییرات احتمالی سوال کردیم.
افشین داوری می گوید: دیروز به عنوان سرپرست فدراسیون جلسه معارفه بنده برگزار می شود. چند روز باید وقت بگذارم و تمام مسائل را در فدراسیون مطالعه کنم و اقداماتی که نیاز به پیگیری سریع دارد را پیش ببرم.
وی درباره احتمال اعزام سجاد کاظم زاده به مسابقات جهانی که با تصمیم ناطق نوری از حضور در این مسابقات منع شده بود، می افزاید: همانطور که گفتم اگر نیاز باشد، تغییراتی در تصمیمات قبلی صورت می دهیم. با استفاده از متخصصان این رشته باید تصمیمات درستی گرفته شود تا زمانی که بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات این فدراسیون خاطرنشان می کند: مدیریت در ورزش همیشه سخت بوده و هست. بوکس همواره مدعی مدال آوری در المپیک و بازیهای آسیایی بوده و باید با استفاده از افراد باتجربه این رشته را به سوی پیشرفت سوق دهیم. شاید من جزو اهالی بوکس نباشم اما به نظرم مدیریت فدراسیون صرفا نباید تخصص آن رشته را داشته باشد چون مدیریت خودش تخصص جداگانه ای است.