غیبت گرایی، میرزازاده و ساروی در جام جهانی کشتی فرنگی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در غیاب ۳ عنواندار سال ۲۰۲۲ جهان راهی مسابقات جام جهانی آذربایجان خواهد شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه در رقابت‌های جام جهانی محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده حضور نخواهند داشت، گفت: در مسابقات جام‌جهانی به نفرات مدال‌آور در پیکار‌های قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان استراحت خواهیم داد و با تیمی جوان پا به این تورنمنت ‌می‌گذاریم.

قهرمان جهان گفت: کشتی گیران جوان پیش از آنکه در میادین بزرگ صاحب مدال شوند نیاز است در تورنمنت‌های معتبر کسب تجربه کنند، به همین دلیل قصد داریم در یک رقابت رسمی با میدان دادن به فرنگی کارانی که در آینده می‌توانند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند آن‌ها را محک بزنیم.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال برای حضور در رقابت‌های جهانی، از روز پنج شنبه ۳۱) شهریور ماه) در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی آغاز شده است.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روز‌های ۲۵ مهر تا اول آبان ماه سال جاری در کشور اسپانیا برگزار می‌شود و مسابقات جام جهانی نیز آبان ماه در آذربایجان برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان توسط محمدرضا گرایی و امین میرزازاده به مدال نقره و محمدهادی ساروی به مدال برنز رسید و در جایگاه چهارم تیمی قرار گرفت. محمد بنا بلافاصله پس از این رقابت‌ها از سمت خود استعفا کرد و حسن رنگرز جانشین وی شد.